anglia























Tot pavilionul Marii Britanii era dedicat lui Tracey Emin. Pe web exista imagini cu desenele si instalatia din pavilion.























Cu toate astea, dupa ce vazusem lucrarile lui Sophie Calle din pavilionul italian si francez, nu prea mai eram in stare sa savurez pavilionul englez. Comparata cu forta emotionala, cu precizia formala, cu textele si modalitatile de expunere folosite de artista franceza, Tracey Emin nu prea a avut multe sa-mi spuna.























Am fotografiat semnele din neon pentru ca mi s-au parut a fi un mediu interesant. Cu toate astea, dupa mai multe pavilioane si expozitii, am ajuns la concluzia ca e destul de uzitat, daca nu chiar usor overrated. Desi imi plac Young British Artists, nu pot spune ca pavilionul asta mi-a placut prea mult.

No comments: